Frågor & svar

Jag får inte ett mail när jag försöker ok min mail adress.

Svar: Kolla även om mailet har hamnat i din skräppost. En del brandväggar kan lägga mailet där.

Jag kan inte få ett nytt lösenord när jag trycker på, få nytt lösenord.

Svar: Den mail du använt har inte blivit verifierad av oss så vi kan inte med automatik ge dig ett nytt lösenord. Maila in till app@ttkonsulttjanst.se igen och skriv i rubriken nytt lösenord. Skriv då även med vilken mail adress du har registrerat dig med.

Jag har problem med att registrera min skrapkod.

Svar: kolla noga så att allt skrivs med stora eller små bokstäver och att O är ett O och inte en nolla. Samma sak med I och en etta.

Jag får inte upp mina kuponger.

Svar: Har du en internetuppkopling? kolla så du har senaste uppdateringen av vår app. Testa starta om appen och försök igen.

Har internetuppkoppling och senaste versionen men det funkar inte att få upp kuponger.

Svar: Är den användaren du loggat in med kopplad till någon skrapkod. Är den ej det så får man inte upp några kuponger.

Hur får man tag i en skrapkod.

Svar: Du kan köpa den av närmaste förening som säljer Restaurangchansen. Hittar du ingen går det bra att beställa här direkt från oss här ›

Om inget av detta hjälper. Maila oss på app@ttkonsulttjanst.se. Vi försöker att alltid svara inom 24 timmar.