Frågor & svar

Jag får inte ett mail när jag försöker ok min mail adress.

Svar: Kolla även om mailet har hamnat i din skräppost eller övrigt. En del brandväggar kan lägga mailet där. Ibland kan det ta ett litet tag innan mailet kommer fram.

Jag kan inte få ett nytt lösenord när jag trycker på, få nytt lösenord.

Svar: Det kan bero på två saker. 1. Har du skrivit den mail adressen som du angett som konto hos oss? Skriver du fel adress hittar ej vår server din mail. 2. Mailet från oss med ditt nya lösenord kan ha hamnat i din skräppost eller övrigt post. kolla även där.

Jag har problem med att registrera min skrapkod.

Svar: Skrapkoden ska ha 15 tecken. Var noga med att kolla så att O är ett O och inte en nolla eller att ett rakt streck i koden är ett litet L och inte en 1a eller ett stort I.

Jag får inte upp mina kuponger.

Svar: Har du en internetuppkopling? kolla så du har senaste uppdateringen av vår app. Testa starta om appen och försök igen. Ibland kopplar mobilen upp sig mot en dålig wifi och då kan ni testa med att stänga av Wifi så det får gå mot mobilt nätverk.

Har internetuppkoppling och senaste versionen men det funkar inte att få upp kuponger.

Svar: Är den användaren du loggat in med kopplad till någon skrapkod. Är den ej det så får man inte upp några kuponger.

Hur får man tag i en skrapkod.

Svar: Du kan köpa den av närmaste förening som säljer Restaurangchansen. Hittar du ingen går det bra att beställa här direkt från oss här ›

Om inget av detta hjälper. Maila oss på app@ttkonsulttjanst.se. Vi försöker att alltid svara inom 24 timmar.