Svar: Kolla även om mailet har hamnat i din skräppost eller övrigt. En del brandväggar kan lägga mailet där. Ibland kan det ta ett litet tag innan mailet kommer fram.
Svar: Det kan bero på två saker. 1. Har du skrivit den mail adressen som du angett som konto hos oss? Skriver du fel adress hittar ej vår server din mail. 2. Mailet från oss med ditt nya lösenord kan ha hamnat i din skräppost eller övrigt post. kolla även där.
Svar: Skrapkoden ska ha 15 tecken. Var noga med att kolla så att O är ett O och inte en nolla eller att ett rakt streck i koden är ett litet L och inte en 1a eller ett stort I.
Svar: Har du en internetuppkopling? kolla så du har senaste uppdateringen av vår app. Testa starta om appen och försök igen. Ibland kopplar mobilen upp sig mot en dålig wifi och då kan ni testa med att stänga av Wifi så det får gå mot mobilt nätverk.
Svar: Är den användaren du loggat in med kopplad till någon skrapkod. Är den ej det så får man inte upp några kuponger.
Svar: Du kan köpa den av närmaste förening som säljer Restaurangchansen. Hittar du ingen går det bra att beställa här direkt från oss här ›
Svar: Det här kan hända ibland, beroende på telefon och tillgång till internet. Starta om appen så kommer dina kuponger vara där (om du är ansluten till internet)
Svar: Tryck på menyknappen och välj Skrapkoder. Där ser du en historik över dina koder.
Om inget av detta hjälper. Maila oss på [email protected]. Vi försöker att alltid svara inom 24 timmar.