Frågor och svar

Om uppdateringen

Ja. Uppdateringen den 15 januari 2024 är tvingande. Om du inte uppdaterar appen kommer den inte att fungera som den ska. Så uppdatera appen när det är dags för att få tillgång till de senaste funktionerna och förmånerna.

Den nya uppdateringen förbättrar din användarupplevelse och kommer göra din tid med Restaurangchansen ännu mer givande och anpassad efter dina preferenser.

Vi stödjer versioner från iOS 12 och Android 5 / SDK 21. Appstorleken är 19 MB för Android och 27 MB för iOS. Observera att detta kan komma att förändras.

Inga problem! Du kan använda den köpta aktiveringskoden som vanligt. Uppdateringen kommer inte påverka ditt medlemskap negativt. Aktivera det när du är redo att ta del av erbjudandena.

Vanliga frågor om appen

Kontrollera din skräppost eller övriga mappar. Vissa brandväggar kan placera e-posten där. Det kan ibland ta en stund innan e-posten når fram.

Det kan bero på två saker. 1. Kontrollera att du har angett rätt e-postadress som du registrerade hos oss. Om du skriver fel adress kan vår server inte hitta din e-post. 2. Se i skräpposten eller övrig post då e-posten med ditt nya lösenord kan hamna där.

Aktiveringskoden ska ha 15 tecken och kan innehålla både siffror och små bokstäver. Var noga med att se till att “O” är ett “O” och inte en nolla, och att ett rakt streck i koden är ett litet “L” och inte en “1”.

Kontrollera din internetuppkoppling och se till att du har den senaste uppdateringen av vår app. Prova att starta om appen och försök igen. Ibland ansluter mobilen till en dålig wifi, och i så fall kan du testa att stänga av wifi och använda mobilt nätverk.

Se till att användaren du loggat in med är kopplad till en aktiveringskod. Om användaren inte är det kommer du inte att se några kuponger.

Du kan köpa aktiveringskoder från närmaste förening som säljer Restaurangchansen. Du kan även beställa direkt från oss här.

Om inget av detta hjälper, maila oss på [email protected]. Vi försöker att alltid svara inom 24 timmar.

Vanliga frågor för återförsäljare

Nej, återförsäljare har möjlighet att sälja med full returrätt, vilket innebär noll ekonomiskt risktagande.

Ja, vi rekommenderar att sälja via faktura eftersom det ger längre tid för försäljning och bättre chans att uppnå försäljningsmålen.

Det beror på om ni väljer öppen försäljning (5 veckor) eller fakturaförsäljning (längre bestämd tidsperiod enligt överenskommelse).

Om ni väljer att sälja via öppen försäljning ingår full returrätt. För att ni ska få ut det mesta som återförsäljare, rekommenderar vi att sälja via faktura. Detta ger en längre försäljningstid och bättre chans att uppnå försäljningsmålen.

Vanliga frågor för annonsörer

Restaurangchansen har över 100,000 aktiva medlemmar och vår gemenskap växer stadigt. Genom att bli en del av Restaurangchansen får ert företag en imponerande exponering och ökad igenkänning bland våra medlemmar.

Genom att erbjuda lockande erbjudanden på vår plattform har ni möjlighet att attrahera och behålla nya lojala kunder. Våra medlemmar söker aktivt efter spännande erbjudanden, och genom att vara en del av Restaurangchansen ökar ni chanserna för återkommande affärer.

Vi har byggt upp en omfattande och mångfaldig kundbas, vilket skapar en dynamisk miljö perfekt för annonsörer som vill nå ut till olika målgrupper med olika intressen.

© All Rights Reserved 2024

Support