Restaurangchansen samlar dina favoriter på ett och samma ställe så att du kan njuta mer av vardagen – samtidigt som du sparar upp till 50%!
Upptäck en förbättrad användarupplevelse, skräddarsydda rekommendationer, favoriter och mycket mer med Restaurangchansen.
Vår uppdaterade design erbjuder en fräsch och modern estetik som gör det enklare än någonsin att hitta och nyttja fantastiska erbjudanden och rabatter.
Spara tid med förbättrade sökalternativ. Vår uppdaterade sökfunktion ger dig möjlighet att snabbt och enkelt hitta precis det du letar efter.
Ta del av de mest eftertraktade erbjudandena från våra partners och dra nytta av det som är hetast just nu.
Få en klar överblick och utforska alla tillgängliga erbjudanden och rabatter i din omgivning med vår förbättrade kartfunktion.
En unik upplevelse med skräddarsydda erbjudanden som är noga utvalda för att passa din smak och dina intressen.
Håll dig uppdaterad och missa aldrig ett spännande erbjudande med vår meddelandefunktion direkt i appen.
Spara enkelt dina favoriterbjudanden på ett och samma ställe för att smidigt ta fram dem när det är dags!
2. Bekräfta din e-post
Strax efter att du klickat på skapa konto skickas en verifieringskod till den e-postadress som du registrerat dig med. Verifieringskoden består av fyra siffror.
3. Aktivera din nuvarande plats (valfritt)
4. Tillåt aviseringar (valfritt)
5. Aktivera anpassning (valfritt)
6. Lägg till aktiveringskoden
Det är i detta steg som du aktiverar ditt medlemskap. Du hittar din köpta aktiveringskod i din orderbekräftelse eller i den folder du köpt av en förening.
När du köpt medlemskapet och anger aktiveringskoden blir du ägare av familjeprofilen, vilket ger dig möjlighet att enkelt lägga till och ta bort familjemedlemmar.
1. Skriv in aktiveringskoden
Klicka på “Profil” längst ner i höger hörn och sedan på “Familjeprofil”.
2. Skapa din familjeprofil
Ange ett önskat familjenamn.
3. Bjud in familjemedlemmar
Bjud in medlemmar med samma mailadress som de skapat sitt konto med.
Familjemedlemmarna som du vill bjuda in kan inte vara med i fler än en familj åt gången.
Restaurangchansen erbjuder upp till 50% rabatt på restauranger, butiker och aktiviteter. Genom att samla dina favoriter på ett ställe kan du njuta mer av vardagen samtidigt som du sparar pengar.
Ett medlemskap hos Restaurangchansen gäller i ett helt år (12 månader) från att koden är aktiverad.
Med Restaurangchansen får du tillgång till alla våra områden. Se alla våra områden och erbjudanden här.
Ja. Med flera aktiva medlemskap får du dubbelt så många förmåner i appen.
Skapa ett konto genom att skriva in din e-postadress och välj ett lösenord med minst åtta tecken, innehållande minst en bokstav och en siffra.
Efter registreringen behöver du ange en aktiveringskod. Den hittar du i din orderbekräftelse (om du köpt via vår hemsida) eller i den folder du köpt från en förening.
Ja, om du har köpt ett familjemedlemskap. Som ägare av medlemskapet kan du skapa en familjeprofil genom att ange aktiveringskoden och välja ett familjenamn. Du kan sedan bjuda in familjemedlemmar att dela förmånerna med dig.
Det kan bero på att de redan är med i en annan familjeprofil och måste först lämna den för att kunna gå med i din familj. Medlemmarna måste även ha skapat ett konto i appen.
Du har möjlighet att aktivera din nuvarande plats för att hitta lokala erbjudanden snabbt. Du kan också välja att få aviseringar och skräddarsydda rekommendationer baserat på dina preferenser.
Om du inte har en aktiveringskod kan du fortfarande skapa ett konto och se alla erbjudanden. För att använda erbjudanden behöver du köpa en aktiveringskod.
Du kan köpa aktiveringskoder från närmaste förening som säljer Restaurangchansen. Du kan även köpa direkt från oss här.
Öppna appen och klicka på ”Profil” längst ner till höger. Klicka sedan på ”Aktiveringskoder” och välj den aktiveringskod du vill se över. Giltighetstiden står under respektive kod.
När du köper extrakuponger kan du återaktivera dina favoriterbjudanden en gång till med ditt nuvarande medlemskap. Observera att varje erbjudande kan förnyas endast en gång med extrakuponger. Efter köpet kommer du att få en aktiveringskod samt anvisningar i ett separat mail. För att använda extrakupongerna behöver du ha ett aktivt medlemskap och redan ha angett en aktiveringskod i appen.
Kontrollera din skräppost eller övriga mappar. Vissa brandväggar kan placera e-posten där. Det kan ibland ta en stund innan e-posten når fram.
Det kan bero på två saker. 1. Kontrollera att du har angett rätt e-postadress som du registrerade hos oss. Om du skriver fel adress kan vår server inte hitta din e-post. 2. Se i skräpposten eller övrig post då e-posten med ditt nya lösenord kan hamna där.
Aktiveringskoden ska ha 15 tecken och kan innehålla både siffror och små bokstäver. Var noga med att se till att ”O” är ett ”O” och inte en nolla, och att ett rakt streck i koden är ett litet ”L” och inte en ”1”.
Kontrollera din internetuppkoppling och se till att du har den senaste uppdateringen av vår app. Prova att starta om appen och försök igen. Ibland ansluter mobilen till en dålig wifi, och i så fall kan du testa att stänga av wifi och använda mobilt nätverk.
Se till att användaren du loggat in med är kopplad till en aktiveringskod. Om användaren inte är det kommer du inte att se några kuponger.
Maila oss på [email protected]. Vi försöker att svara på ditt ärende så fort som möjligt. Vår support har öppet mellan måndag-torsdag (09:00-16:00) och fredagar (09:00-15:00). Gäller ej helgdagar.